Система автоматизації проектних робіт конструкторсько-технологічного призначення

Контрольная работа - Компьютеры, программирование

Другие контрольные работы по предмету Компьютеры, программирование

Скачать Бесплатно!
Для того чтобы скачать эту работу.
1. Пожалуйста введите слова с картинки:

2. И нажмите на эту кнопку.
закрыть



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Контрольна робота з теми:

САПР конструкторсько-технологічного призначення

Компоненти зберігаються в бібліотеках системи. САПР конструкторсько-технологічного призначення підтримує два види бібліотек:

  1. інтегровані бібліотеки компонентів;
  2. окремі бібліотеки символів і корпусів компонентів.

До інтегрованої бібліотеки заносяться дані трьох типів:

  1. текстова інформація про компоненти (components);
  2. графіка корпусів (patterns);
  3. графіка символів компонентів (symbols).

Графіка корпусів і символів створюється засобами графічних редакторів системи. Потім за допомогою менеджера бібліотек ці дані заносяться в інтегровану бібліотеку і до них додається текстова інформація.

Окремі бібліотеки символів і корпусів компонентів містять інформацію про символи і корпуси, що можуть використовуватися незалежно один від одного.

Так, наприклад, якщо принципова схема приладу створюється в іншій автоматизованій системі, то для проектування використовуються тільки список електричних кіл і бібліотека компонентів.

Інтегрована бібліотека системи представляється у вигляді дерева, у якому представлено декілька розділів:

  1. компоненти;
  2. корпуси;
  3. символи;

Наявність трьох розділів у бібліотеці (компонент, корпус і символ) дозволяє використовувати для різних компонентів однакові символи і корпуси, що значно заощаджує память, яку займає бібліотека.

Настроювання бібліотеки здійснюється в такий спосіб:

  1. Вибирають меню Library \ Здійснюють натискання правої кнопки миші на Default-Library-Set \ Add Library.
  2. Вказують імя встановлюваної бібліотеки. Кожна бібліотека складається з розділів: Components, Patterns, Symbols.
  3. У кожному розділі відображаються наявні в ньому елементи. Подвійне натискання дозволяє відкрити вікно з зображенням елемента.
  4. Натискання правої кнопки миші по компоненту відкриває спливаюче меню з командами:

 

Openвідкрити вікно Component Information для редагування компонентівPlaceрозмістити символ на схемі (чи корпус на полі друкованої плати)

Графічні редактори використовують наступну інформацію:

редактор схем компонент/символ;

редактор друкованих плат компонент/корпус.

Інформація тільки про компонент є текстовою і не може бути використана окремо від інформації про символ і корпус.

В свою чергу інформація про символи і корпуси є графічною і не може бути використана без інформації про компонент.

При роботі з бібліотекою компонентів розрізняють наступні основні поняття (див. рис. 1):

Pad Numbersномери виводів компонента;

Pin Designator номери виводів корпусу компонента

(позиційні позначення виводів);

(Pad Numbers і Pin Designator звичайно збігаються);

Symbol Pin Numbers номери виводів у межах секції компонента;

Pin Names імена виводів секції компонента.

Pad Numbers

Pin Designator

Pad Numbers та Pin Designator

Symbol Pin Numbers

Рисунок 1 Пояснення до основних понять бібліотеки компонентів Symbol Pin Numbers

 

У стандартну поставку системи входять 56 інтегрованих бібліотек і три бібліотеки стандартних корпусів:

 

PCBMAIN.LIBкорпуси дискретних компонентів і ІС зі штиревими виводами;PCBST.LIBкорпуси дискретних компонентів і ІС з планарними вивідами;PCBCONN.LIBзєднувачі.

Створити новий компонент можна одним із трьох способів:

  1. відредагувати існуючий;
  2. створити компонент із самого початку;
  3. створити новий компонент за допомогою шаблону.

Перший спосіб є небажаним, тому що з кожною новою версією системи її бібліотеки обновляються, і інформація користувача в них може втратитися. Доцільно створювати власні бібліотеки для збереження своїх елементів.

Розглянемо кожний з цих способів окремо. Для створення символу шляхом редагування існуючого елемента необхідно:

  1. Перевести в робоче вікно зображення символу, що зберігається в бібліотеці.

Для цього:

  1. по команді Options Grid установити крок сітки, наприклад 2,5 мм;
  2. виконати команду Place Part і розмістити символ компонента на робочому полі.
  3. Перетворити символ компонента в набір графічних примітивів.

Для цього:

  1. вибрати обєкт символ за допомогою піктограми;
  2. виконати команду Edit Explode Part і перетворити символ у набір графічних обєктів (примітивів).
  3. Внести необхідні зміни.
  4. Сформувати блок з окремих графічних примітивів і додати символ до бібліотеки: команда Library Symbol Save As. У списку Library: вказати імя однієї з відкритих бібліотек; у графі Symbol: імя нового символу.

Редагування корпусів компонентів виконується аналогічно:

  1. У робоче вікно поміщають зображення корпусу з бібліотеки.
  2. Перетворюють зображення корпусу в набір графічних обєктів:

Edit Explode Component.

  1. Вносять необхідні зміни.
  2. Формують блок з окремих графічних примітивів і зберігають зображення корпусу в бібліотеці: Library Pattern Save As, вказавши імя бібліотеки в списку й імя корпусу.

Створення компонентів зручно здійснювати за допомогою менеджера бібліотек. Причому, можна створювати компонент у цілому, а можна створювати окремо символ і корпус.

Після завантаження менеджера бібліотек з наявних інструментів доступні лише:

Components New (створити новий компонент);

Components Open (відкрити існуючий компонент);

View Source Browser (відкрити вікно перегляду компонентів).

Після вибору існуючог

s